Viatgers del Futur 2

Viatgers del Futur 2, un viatge des del Museu a l’Alta Velocitat internacional

Viatgers del Futur 2

Aquesta activitat està pensada perquè els petits descobreixin com apropar-se als trens més moderns i als destins internacionals als quals podem arribar des de "casa nostra" amb ferrocarril. Per poder fer-la, és imprescindible que els nens estiguin acompanyats per un adult.

El Museu proporciona un material realitzat en col·laboració amb Renfe-Sncf en Cooperació, amb dues maquetes de tren per muntar: una d'un tren d'alta velocitat espanyol i una altra d'un Euroduplex francès.

Una manera divertida i responsable d'ensenyar als habitants del futur com utilitzar el ferrocarril.

A més, i fins a exhaurir existències, si dius la paraula "ALTA VELOCITAT INTERNACIONAL" a la recepció del Museu, et donarem una entrada infantil gratuïta per un dels nens del grup o de la família. No dubtis en venir a visitar-nos!