Tot a punt per la Nit dels Museus!

18 May 2017
20 May 2017

En motiu del Día Internacional dels Museus (enguany el 18 de maig), el dissabte dia 20 de maig, celebrarem la Nit dels Museus!

El Museu obrirà de 10:30 a 14:30h i de 16 a 19:30h, en horari habitual. A partir de les 19:30 fins la 01:00 h, el Museu estarà obert en jornada de portes obertes perquè petits i grans pogueu gaudir dels nostres espais. A més, la nit es celebra en col·laboració amb tots els museus de Vilanova i la Geltrú, pel que podràs gaudir de totes les instal·lacions obertes. I una novetat d'enguany és el nou ticket conjunt que per només 10€ et permetrà l'accés a tots els museus de la ciutat! Descobreix més sobre el ticket conjunt aquí.

T'esperen moltes sorpreses en aquesta Nit dels Museus 2017:

• - Il·luminació d'un element del Museu, l'antic dipòsit de locomotores.
  • - Concurs d'Instagram, amb el hashtag #nitmuseusvng i #miravng. Consulta les condicions aquí i participa!
  • - Música en viu i performances
  • - Photocall per nens del darrer conte editat pel Museu.
  • - Food trucks
  • - Concurs de preguntes per famílies. Una dinàmica divertida on aprendràs contestant aquestes preguntes. Consulta les bases del concurs aquí i no dubtis en apuntar-te!

- A més, es podrà gaudir de tots els espais del Museu, com la col·lecció de vehicles, l'Espai Talgo o l'Espai Mercaderies, entre d'altres.

T'esperem en aquesta nit màgica, no pots faltar! Consulta el programa complet aquí