Presentació del conte "Víctor i la petita Teresita"

02 Apr 2017

El 2 d'abril es presentà al Museu el tercer conte de la col·lecció "Contes del Museu del Ferrocarril de Catalunya". Aquest conte, anomenat "Víctor i la petita Teresita", és el tercer d'una col·lecció de títols que inclou "Víctori i els trens del Museu" i "L'ou que es mou".

Amb aquesta col·lecció de contes el Museu ha volgut que els més petits s’apropin al vehicles del Museu a través d’un personatge pròxim a ells i que els expliqui la història de cada vehicle. En el cas d’aquest tercer conte, es tracta de la història de la locomotora Teresita, d’origen belga, que és molt especial perquè la seva caldera està situada en posició vertical i tot i ser petita comparada amb les altres, va realitzar unes feines molt concretes i importants.

El conte és de l'autora Ana Grande i les il·lustracions són d'Elena Feliu.

El diumenge 23 d'abril, coincidint amb Sant Jordi, a les 11h al Al BTravel, 25 aniversari del Saló Internacional de Turisme a Cataluña, en Fira de Barcelona, Rodalies de Catalunya farà una presentació d'aquest conte i regalarà exemplars als assistents.