Familia disfrutant amb les locomotores antigues

18 Jun 2016
19 Jun 2016
Familia disfrutant amb les locomotores antigues

Totes les persones que acreditin que participen en VILANOVA & FAMILIA gaudiran d’una entrada supereduïda al Museu del Ferrocarril de 3€. Tots els nens tindran el regal d’un conte de la col·lecció Els Contes del Museu. Dins de l’equipament trobaran dos parcs per a jugar (un interior i un altre exterior) i un espai per a les famílies, a més de trens reals de totes les èpoques. En un vagó de mercaderies es projectaran audiovisuals per a que els nens coneguin el màgic món del tren.

Per altra banda, aquell dissabte i diumenge el Museu oferirà també com a activitat especial dedicada a les famílies la possibilitat de viatjar en un trenet de 5 polzades. Aquest circuit és una novetat que s’ha programat especialment per aquest cap de setmana.

Dies 18 i 19  de juny.