Gaudeix GRATIS del Museu i de la mar!

Durant el mes de juny sortegem un pack familiar d'entrades per al Museu i una activitat en caiac per la costa de Vilanova en família totalment GRATIS.

Com pots participar-hi? Doncs és molt senzill. Segueix aquest enllaç i comenta el post de Facebook amb la següent pregunta:

Quin dia del mes es fa l'encesa de la locomotora Mataró?

La resposta la trobaràs a la nostra web. Treu el teu costat més curiós i investiga per guanyar el premi.

El dia 30 de juny es coneixerà el guanyador dels dos #ticketsmuseusvng (tiquets d'entrades per a tots els museus de Vilanova) i l'activitat en caiac, organitzada conjuntament pel Museu i per la Base Nàutica Roc Roi Vilanova.

Participa i gaudeix del Museu d'una forma única!